15 Ocak 2012 Pazar

Tarif No :51

Gönderen :Yöresel Yemek
Taş fırında ekmek (Taze tereyağı ve tulum peyniri ile)

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum .Arkadaşımın diğer güzel yazılarını görmek için TIKLAYINIZ.



Tere yağ
 Tulum peyniri
 Geçenlerde dayımın gelini kahvaltıya gelmişti gelirkende tulum peniriyle tere yağ getirmişti çün kendi marketinde köy yogutu ve köy ürünleri sattıgı için satılmıyan yogurtdan  o gün yayıkda taze tere yağ taze ayran  bende fırsatı kaçırmadan hemen resimledim sizlerle paylaşmak istedim Ellerine saglık esma yenge devamını bekleriz.
 Tulum peynir

Yaylamızda taş fırında mis gibi ekmek
tere yagınında tulum prynirin yanında ister çay ister ayran buyurun

Bu sefer degişiklik yaptım tere yagı ve tulum peyniri mis fırıda ekmegi arkadaşlarımın düzenledigi Çay,kahve,,bahane,   etkinligine evsahibigulaycehobilerim etkinligine yolluyorum. vede yesilmutfaktantarifler etkinligine 

Hiç yorum yok: