11 Ocak 2012 Çarşamba

Tarif No:43

Gönderen :Benimdenizim
PİŞMANİYELİ TART

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum .Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLAYINIZ












Merhaba arkadaşlar bu ara  pişmaniyeye iyi  alıştım. Nedenide benim oğluşum çok seçici bir çocuk pişmaniye yemez. Gerçi ben pişmaniye bulamadığım için saray helvası ile yaptım pastalarımı ama onuda yemiyor. Yılbaşı için yaptığım kedi pastayı çok sevdi. Pastaları hep böyle yap bende bahane ile pişmaniye yemiş olurum dedi. Bende akşam o uyurken sürpriz olsun diye bu pastayı yaptım. Bu pastayı  daha öncede yapmıştım. Tarifime  buradan  ulaşabilrsiniz. Yalnız portakallı sosu ben kullanmadım. Kremanın içine 1 paket toz krem şanti ve 2 tane muz ekledim. Haydi herkese afiyet olsun.....
Bu pastamı  "Çay, Kahve Bahane"  etkinliği için Gülay 'a "Porselen Demlik Çay Saati" etkinliği için Özlem 'e gönderiyorum....Burdan arkadaşlarıma kolay gelsin diyorum........

Hiç yorum yok: