16 Ocak 2012 Pazartesi

Tarif No:55

Gönderen :Canım Çekti Pişirdim
MERCİMEKLİ SİMİT

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLAYINIZ





MALZEMELER:
yarım paket milföy hamuru
1 su bardagı haslanmış yeşil mercimek
1 adet soğan
1 adet domates(ben kullanmadım)
1/2 demet maydonoz
1 çorba kaşığı biber salçası
tuz,un
taze çekilmiş karabiber
3 çorba kaşığı sıvıyağ
yumurta sarısı çörekotu

HAZIRLANIŞI:
Sıvıyag koyduğunuz tavaya küp küp doğradığınız soğanı alın ve kavurun.Soğanlar yumusayınca salçayı ekleyip 5 dk. daha kısık ateste pişirin.Kabuklarını soyup ince doğradığınız domatesi,yeşil mercimeği,tuz ve karabiberi ekleyip güzelce karıştırın ve tavayı ocaktan alın.İncecik kıydığınız maydonozu da ekleyip iç harcı soğumaya bırakın.Harc soğurken unladığınız tezgahta milföy hamurlarını enine,boyuna açıp kare elde edin.Hamuru tam ortadan ikiye kesin.Hamurun kenarına harctan koyup rulo sarın ve uçlarını birleştirip,yapıştırın.

Hiç yorum yok: