18 Ocak 2012 Çarşamba

Tarif No:58

Gönderen :Hanife
KADAYIFLI TATLI

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLAYINIZ


Malzemelerimiz neler bir bakalım.
1 lt süt
1çay bardağı un
1çay bardağı nişasta bir parmak eksiltip unla tamamladım
2 çay bardağı toz şeker
2 yemek toz şanti
250- 300 gram kavrulmuş kadayıf(Sıvıyağla tencerede kavurdum)Tam ölçü veremiyorum ben dondurucuda olan kadayıflarımı kullandım.
Un,nişasta,şekeri kuru olarak tencerede karıştırdım sütü lave edip sürekli karıştırarak pişirdim....
10-15 dakika sonra toz şantiyi muhallebinin içine koydum mikserle güzelce çırptım.
Kaselerin dibine kavrulmuş kadayıftan yaydım muhallebiden kaselere paylaştırdım üzerlerine tekrar kadayıftan yaydım ben iki kaseyi kadayıfsız yaptım üzerine çikolata sosu gezdirdimTatlının bir kasesine bir sıra kadayıf bir sıra muhallebi tekrar kadayıf ve muhallebi koyarak yaptım.
Tarifimi Porselen demlik ve Çay hahve etkinliğinegönderiyorum arkadaşlarıma kolaylıklar diyorum...

Hiç yorum yok: