3 Ocak 2012 Salı

Tarif No:6

Gönderen :Mutfaktayım

Karacaotlu tuzlu çubuk

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum. Arkadaşımın birbirinden güzel diğer tariflerini görmek için TIKLAYINIZ


Bu tarifi ''Çay,Kahve Bahane'' etkinliği için  http://gulaycehobilerim.blogspot.com/ arkadaşıma gönderiyorum.

Bir öğretmen arkadaşımdan öğrendiğim güzel bir kurabiye,ağızda dağılıveriyor.

Malzemeler:200 gr tereyağı veya margarin (Ben bunun yerine 1 kahve fincanı erimiş tereyağ,1 kahve fincanı zeytinyağ kullandım)
1 kahve fincanı ayrıca zeytinyağ,
3 tatlı kaşığı çörekotu,
1 tatlı kaşığı şeker,
1/2 tatlı kaşığı tuz,
1 tatlı kaşığı kavrulmuş susam,
2 yumurta ( 1 tanesinin sarısı üzerlerine sürmek için ayrılacak)
1 paket kabartma tozu,
16-20 kaşık arası un,
Yapılışı: Bütün malzeme yoğrulup parmak kalınlığında rulo yapılır. Bıçakla verev olarak kesilir,üzerlerine yumurta sarısı sürülür.Yağlanmış tepsiye konarak 175 derece fırında pişirilir.







Hiç yorum yok: