6 Ocak 2012 Cuma

Tarif No :16

Gönderen :Ugurböcegi
Labne Peynirli Turufflar

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLAYINIZ



Bu tarifi sevgili Oktay Ustada görmüstüm hem cok kolay ve o kadarda lezzetli.  

Tarifimi sevgili arkadasim özlem etkinligine ve sevgili arkadasim
 gulaycehobilerim  "Çay,Kahve Bahane" etkinligine yoluyorum.








Malzemeler:

1 Sb. pudra sekeri
yarim Sb. cukolata (beyaz da kullana bilirsiniz)
yarim Sb. labne peyniri


Peynir ile pudra sekerini iyice cirpin mixerle. Erimis olan cukulatayi (ben mikrodalgada erittim) ilave edin ve tekrar cirpin. Bu karisimi 4 - 6 saat buz dolabinda bekletin. Kücük toplar yuvarlayin ve istediginiz malzemeye bulayin (hindistancevizi, cukulata kiriklari, iri cekilmis findik,...). 
Harika bir tat.:)))))

Hiç yorum yok: