6 Ocak 2012 Cuma

Tarif No :17

Gönderen : Mutfaknotlari
AYÇİÇEĞİ ÇÖREĞİM

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLAYINIZ



bunu yabancı bi sitede gördüm şekline bayıldım ölçüleri kafama göre ayarlayıp yaptım görüntü masada serviste çok güzel oluyor
MALZEMELER:
1su bardağı su
1çay  bardağı süt
1çay bardağı sıvı yağ
1yumurta
1tatlı kaşığı şeker
1tatlı kaşığı tuz
1atlı kaşığı instant maya
alabildiği kadar un
ara katını yağlamak için eritilmiş tereyağı(tercihen margarin)

hamuru yoğurup mayalandırdıktan sonra
5küçük beze
5büyük beze
ortaya daha büyük bitane daha
bezeleri hafifçe açıp aralarına erimiş yağdan sürüyoruz
tepsiye sıralamaları aşağıda resimlerde ayrıntılı görebilirsiniz








tarifi çaykahve bahane etkinliğine sevgili http://gulaycehobilerim.blogspot.com/ ye gönderiyorum

Hiç yorum yok: