6 Ocak 2012 Cuma

Tarif No :18

Gönderen :Badem Çiçeği
SÜTLÜ PATATES

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLAYINIZ


Merhabalar herkese ;
Sütlü patates tarifini sofra dergisinde görmüştüm.Uzun zamandır denemek istemiş ama fırsat bulamamıştım sonunda yapmaya karar verdim.Nefis olmuştu denemenizi tavsiye ederim:) Tarifi aynen orjinalindeki gibi sizlerle paylaşıyorum.Şimdiden kolay gelsin afiyet olsun:)

MALZEMELER;
12adet orta boy patates
2 su bardağı süt
2 çorba kaşığı tereyağı
Yarım paket krema
1 tatlı kaşığı renkli tane biber
1 adet taze sarmısak
3 dal taze biberiye
1 çay bardağı rendelenmiş kaşar peyniri

YAPILIŞI;
Patatesleri soyup yarım cm kalınlığında yuvarlak halkalar halinde doğrayın. Bir tencereye alıp üzerine süt, tereyağı, krema, tane biber ve tuz ekleyin. Ocağa oturtup yarı yarıya pişirin. Tencereden alıp bir fırın kabına dizin. Tencerenin dibinde kalan sütü üzerine gezdirin. İnce kıyılmış sarmısak ve biberiye yapraklarını ekleyin. Rendelenmiş kaşar peynirini serpin. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında patatesler kızarana kadar pişirip.

Tarifimi “çay,kahve bahane” etkinliği için Gülayce’ye gönderiyorum .http://gulayce.blogcu.com/

1 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

tarifim sayfamda alabilirsiniz yanlışlıkla gelibolu 17 arkadaşımız davet gönderdiği için oraya yorum bırakmışım kolaylıklar diliyorum sevgiler