8 Ocak 2012 Pazar

Tarif No:26

Gönderen :Yer Sofrası
PAÇANGA BÖREĞİ

Sevgili arkadaşıma katılımından dolayı teşekkür ediyorum ve sevgilerimi gönderiyorum.Arkadaşımın diğer güzel tariflerini görmek için TIKLALAYINIZ


Bu tarifi “Çay, Kahve Bahane” etkinliği için sevgili Gülay arkaşımıza gönderiyorum.
Paçanga Böreği:
4 adet için
  • 1 adet yufka
  • 4 dilim pastırma
  • 8 yemek kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
Kızartmak İçin:
  • Sıvıyağ
Yufkayı tezgahın üstüne serip 8′e bölün.(Üçgen olacak şekilde). Bir üçgen yufkanın üstüne diğer bir parçayı yerşleştirin. Böylece 2 katlı yufkadan oluşan 4 parça olacak elinizde. Yufkaların uç kısmına 2 yemek kaşığı rendelenmiş kaşar ile 1 dilim pastırmayı yerleştirip yanlarından kapatıp 2-2,5 parmak genişliğinde sarın.
Bir tavaya sıvıyağ dökün ve kızgın yağda börekleri arkalı önlü kızartıp havlu kağıt serili tabağa alın. Sıcakken servis yapın.
Afiyet olsun.

5 yorum:

KİZHATCE dedi ki...

merhaba arkadaşım sayfama uğrarmısın,sevgiler....

Tontirik Tarifler dedi ki...

sayfamda etkinliğiniz için bir tarifim var..Alabilirsiniz :) sevgiler..

http://yasamladans.blogspot.com/2012/01/pratik-pizza.html

anne eli gibi dedi ki...

canım fiskos köşesinede bıraktım linkini ama burayada yazayım ,tarif yayınladım alırsan sevinirim.kolay gelsin,iyi haftalar..

hanife dedi ki...

Mutlu sabahlar etkinlik için pasta yaptım alırmısın kolaylıklar dilerim

durme durme dedi ki...

Merhaba Gülay hanım. Mesajınızı aldım ve bloğumda hemen sizin için bir tarif hazırlayıp yayınladım. Gelip ziyaret ederseniz çok memnun olurum.

http://durme.blogspot.com/2012/01/cikolata-selalesi.html

Şimdiden teşekkürler ve sevgiler...

Bu arada paçanga böreğine de bayılırım.